torsdag 12. mai 2011

Drikk og Strikk!

Eit fantastisk konsept vaks fram over ei flaske raudvin her ein kveld denne veka. Drikk og Strikk. Ida seier det så bra i bloggen sin, så eg berre linkar, men ein produktiv kveld var det. Eg fekk drukke meg til mot til å strikke "bunadssokkar" i flettemønster for fyrste gong, og resultatet blei svært vellykka, iallefall etter eit glass og to.

To gode vener, strikketøy og noko å drikke er alt ein treng.

Litt problemer med flettemønsteret då eg endå var edru, men det gjekk seg til utover kvelden.

3 kommentarer:

  1. Så gøy!! Neste gang blir jeg gjerne meg ;)
    Blir strømpene ferdig til 17 mai?

    Oj fine skatter under her. Ja utrolig hva folk kaster, ikke bra.

    Fin kveld.

    SvarSlett
  2. eg gler meg til neste gong! og herregud, kor mykje bra de fann i kontainarane :)

    SvarSlett
  3. Det er godt å sjå at fleire enn meg har oppdaga det eg kallar "Drikkestrikking". Eg har alltid med meg strikketøy på pub, og får gjort mykje fornuftig medan andre kun snakkar skit. For skitsnakk kan jo eg gjere medan eg drikk eit glas OG strikkar! :)

    SvarSlett