onsdag 18. mai 2011

The Crazy Container Ladies

Borettslaget har ordner med containere til skrot og skrap utenfor blokka vår, og idag har eg vert på containershopping sammen med naboen. Tidligere idag var eg og mamma oppe på BIR (avfallsplass), og der har de en brukthall hvor brukendes ting kan settes igjen, og de som vil kan ta med seg helt gratis. Skapet og stolene fant eg der, og resten er fra containerene.

Utrolig kult skap!

.....med plass til alle cder g dvder.

To stk fantastiske stoler

Materialer til å bygge "hagen" min ute på altanen


Verktøy til byggejobben

Speil som skal males (antakligvis til barnerommet)

Lampe (med pære som virker! Skal sprayes gul eller blå)
Av ting eg ikke tok med kan eg nevne bord, stoler (både lenestoler og kjøkkenstoler), nattbord, hyller, trimsykkel, barnevogn, bøker, badebalje, mye verktøy (helt nytt også), tapet (ny), ski og en hel masse andre ting som fint kan brukes. Det er utrolig hva folk kaster! Og det irriterer meg veldig at folk ikke ser at det som er ubrukelig for dem, kan brukes andre.

Men eg er glad for mine skatter, og eg er glad for at eg ikke bryr meg katten om eg heretter kommer til å bli omtalt som den litt gale damen som roter andre sitt skrot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar